Έναρξη Προγράμματος Δακοκτονίας στον Δήμο Επιδαύρου για το 2026.
Την ερχόμενη Πέμπτη 25 Ιουνίου ξεκινά το πρόγραμμα δακοκτονίας στον Δήμο Επιδαύρου.
Παρακαλούνται οι ελαιοκαλλιεργητές να φροντίσουν για τον καθαρισμό των ελαιοκτημάτων τους από χόρτα, ξερά κλαδιά και κάθε άλλο εμπόδιο, ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση των συνεργείων και να πραγματοποιηθεί αποτελεσματικά ο ψεκασμός.
Σε περιπτώσεις όπου δεν είναι δυνατή η πρόσβαση, δεν θα μπορεί να γίνει η σωστή εφαρμογή του προγράμματος, με αποτέλεσμα να μειώνεται η αποτελεσματικότητα της δακοκτονίας και η προστασία της παραγωγής.
Η συνεργασία όλων είναι απαραίτητη για την επιτυχή υλοποίηση του προγράμματος.
Δήμος Επιδαύρου
Κοινότητα Ασκληπιείου
